Τα δικηγορικά γραφεία χρειάζονται ειδικά σχεδιασμένο website για να τους βοηθήσει να προσελκύσουν νέους πελάτες και να επιδείξουν τον επαγγελματισμό τους.
Γιατί τα δικηγορικά γραφεία χρειάζονται ιστοσελίδες και η σημασία του επαγγελματικού σχεδιασμού
Τα δικηγορικά γραφεία χρειάζονται ειδικά σχεδιασμένο website για να τους βοηθήσει να προσελκύσουν νέους πελάτες και να επιδείξουν τον επαγγελματισμό τους. Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος επιτρέπει στους πιθανούς πελάτες να βρίσκουν εύκολα πληροφορίες για το δικηγορικό γραφείο, τις υπηρεσίες του και τους δικηγόρους του. Μπορεί επίσης να δείξει τη δέσμευση της εταιρείας στην παροχή ποιοτικών νομικών υπηρεσιών και να δώσει στους πελάτες μια θετική πρώτη εντύπωση.
Επαγγελματικά σχεδιασμένο website βοηθά το δικηγορικό γραφεία να φαίνεται πιο αξιόπιστο, να εδραιώνει εμπιστοσύνη και να διαφοροποιείται από τους ανταγωνιστές του. Πολύ περισσότερο, ένα website που είναι βελτιστοποιημένο για κινητές συσκευές μπορεί να βοηθήσει τις δικηγορικές εταιρείες να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό.
Η επένδυση στον σχεδιασμό και ανάπτυξη εξειδικευμένης ιστοσελίδας είναι απαραίτητη για κάθε δικηγορικό γραφείο που θέλει να παραμείνει ανταγωνιστικό στον σημερινό ψηφιακό κόσμο.
Πώς ένα επαγγελματικά σχεδιασμένο website μπορεί να βοηθήσει ένα δικηγορικό γραφείο να δημιουργήσει ισχυρή διαδικτυακή παρουσία.
Ένας επαγγελματικά σχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να βοηθήσει το δικηγορικό γραφείο να δημιουργήσει μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία παρέχοντάς του έναν ελκυστικό, εύκολο στην πλοήγηση ιστότοπο που βοηθά να αποκτήσει αξιοπιστία και να προσεγγίσει το κοινό-στόχο του.
Ο επαγγελματικός σχεδιασμός του website θα διασφαλίσει ότι όλο το περιεχόμενο είναι οργανωμένο με εύκολα κατανοητό τρόπο που διευκολύνει τους πιθανούς πελάτες να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Θα εξασφαλίσει επίσης ένα αισθητικά ευχάριστο πλαίσιο που θα βοηθήσει στην προσέλκυση επισκεπτών στον ιστότοπο, στην παραμονή τους σε αυτόν και στη δημιουργία θετικής εντύπωσης. Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθούν οι πιθανότητες να διαβάσει ο επισκέπτης αυτό που χρειάζεται για να πειστεί να γίνει πελάτης.
Ένα επιπλέον όφελος του επαγγελματικά σχεδιασμένου website, είναι η βελτιστοποίησή του για την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, συμβάλλοντας στην αύξηση της προβολής τους και στην προσέγγιση περισσότερων πιθανών πελατών, με τρόπο στοχευμένο καθώς εκείνοι αναζητούν συγκεκριμένες υπηρεσίες που προσφέρει το δικηγορικό γραφείο.
Οφέλη επαγγελματικά σχεδιασμένου δικηγορικού website: βελτίωση branding, αναζήτησης, engagement επισκεπτών
Ένα σωστά σχεδιασμένο δικηγορικό website μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την ενεργό προώθηση των υπηρεσιών του δικηγορικού γραφείου. Συμβάλει σημαντικά στην ενίσχυση του brand μέσα από σχεδιασμό που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Μπορεί επίσης να βελτιώσει την κατάταξη βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης, μέσα από συγκεκριμένες πρακτικές στη δημιουργία, διαμόρφωση και επισήμανση του περιεχομένου, καθιστώντας τον ιστότοπο πιο εύκολο να τον βρουν οι πιθανοί, ενδιαφερόμενοι πελάτες.
Επιπλέον, η σωστή σχεδίαση βοηθά στην αύξηση της αφοσίωσης των επισκεπτών παρέχοντας μια βελτιωμένη, φιλική προς τον χρήστη εμπειρία. Μέσα από ένα εύκολο, καθοδηγούμενο ταξίδι του επισκέπτη, τον ωθεί στην ενεργό επικοινωνία με το γραφείο – οπότε πλέον βρίσκεται ένα βήμα πριν να γίνει πελάτης του γραφείου και πλέον είναι στο χέρι του δικηγόρου να ολοκληρώσει τη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη.
Εμπειρία χρήστη και προσβασιμότητα σε ιστότοπο δικηγορικού γραφείου
Η εμπειρία χρήστη και η προσβασιμότητα του ιστότοπου είναι απίστευτα σημαντικά για ένα αποτελεσματικό δικηγορικό website.
Η εμπειρία χρήστη είναι ο τρόπος με τον οποίο ο χρήστης αλληλεπιδρά με το website. Σε ένα σωστά σχεδιασμένο website, το περιεχόμενο (κείμενα και φωτογραφίες), τα μενού, τα call-to-action (CTAs) είναι μελετημένα και προσαρμοσμένα στο κοινό-στόχο ώστε να βοηθούν την πλοήγηση του επισκέπτη για να βρει αυτό που αναζητά και να τον καθοδηγούν στην απευθείας επικοινωνία με το δικηγορικό γραφείο και να τον μετατρέπουν σε πελάτη ή έστω σε ambassador. Η διασφάλιση ότι οι χρήστες έχουν μια ευχάριστη εμπειρία στον ιστότοπο θα τους ενθαρρύνει να παραμείνουν και να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες που προσφέρει το δικηγορικό γραφείο.
Η προσβασιμότητα του ιστότοπου είναι επίσης κρίσιμη για την παροχή μιας εμπειρίας χωρίς αποκλεισμούς για όλους τους χρήστες, ανεξάρτητα από τις ικανότητες ή τις αναπηρίες τους. Ακολουθώντας τις Οδηγίες Προσβασιμότητας Περιεχομένου Ιστού (WCAG - Web Content Accessibility Guidelines), οι ιστότοποι μπορούν να σχεδιαστούν ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους, διασφαλίζοντας ότι όλοι έχουν πρόσβαση στις ίδιες πληροφορίες και υπηρεσίες. Η ύπαρξη ενός προσβάσιμου ιστότοπου βοηθά επίσης στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους χρήστες, καθώς δείχνει ότι το δικηγορικό γραφείο έχει δεσμευτεί να παρέχει μια υπηρεσία που είναι προσβάσιμη σε όλους.
Η εμπειρία χρήστη και η προσβασιμότητα του ιστότοπου μαζί, μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός αποτελεσματικού δικηγορικού website, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τους χρήστες και στην αύξηση μετατροπής τους σε πελάτες.
Επαγγελματικό website ή DIY – το οικονομικότερο είναι πραγματικά οικονομικό;
Όλοι γνωρίζουν τα DIY website. Παρέχονται από πλατφόρμες και ο οποιοσδήποτε μπορεί δημιουργήσει μία ιστοσελίδα βασισμένη σε κάποια έτοιμα θέματα της πλατφόρμας με περιορισμένα περιθώρια εξατομίκευσης. Το κόστος τους συνήθως είναι μία μηνιαία συνδρομή, το ύψος της οποίας καθορίζεται από τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες που επιθυμεί ο χρήστης για το site του.
Ο σχεδιασμός και κατασκευή ενός δικηγορικού website από επαγγελματία σίγουρα κοστίζει περισσότερο από ένα DIY website. Είναι όμως 100% ακριβές αυτό;
Ας το δούμε λίγο προσεκτικότερα. Εκτός από το άμεσο κόστος (συνδρομή) υπάρχουν και έμμεσα κόστη. Και ίσως είναι πολύ σημαντικότερα. Είναι ο χρόνος που θα δαπανήσει ο ενδιαφερόμενος, ο δικηγόρος στη συγκεκριμένη περίπτωση, για να μάθει πώς λειτουργεί η πλατφόρμα και πώς μπορεί να στήσει το website και στη συνέχεια ο χρόνος που θα απαιτηθεί για την καθεαυτό στήσιμο του website.
Ας δούμε τώρα ένα παράδειγμα.
Έστω ότι απαιτούνται περίπου 5 ώρες για την εκπαίδευση στη λειτουργία της πλατφόρμας, μέσα από documentation και tutorials. Στη συνέχεια η διαδικασία αναζήτησης θέματος (template) και η υλοποίηση κάποιου website απαιτεί…. Αλήθεια, πόσες ώρες απαιτεί; Έστω ότι έχει έτοιμο το περιεχόμενο (content, δηλαδή κείμενα – τίτλοι, υπότιτλοι, call to action, σύντομα κείμενα, αναλυτικά κείμενα – και εικόνες), τότε σίγουρα θα χρειαστεί τουλάχιστον άλλες 5-10 ώρες για να ετοιμάσει ένα ερασιτεχνικού επιπέδου website, το οποίο δεν θα είναι προσαρμοσμένο στα δικά του μέτρα, στη δική του ταυτότητα/brand. Σε αυτές τις 10 ώρες περιλαμβάνονται και οι αποτυχημένες απόπειρες, οι πειραματισμοί. Πρέπει όμως να προστεθούν και κάποια επιπλέον ώρα για την σύνδεση του website με το domain name, δηλαδή τη διεύθυνση του site.
Το σύνολο των παραπάνω είναι, συντηρητικά υπολογισμένα, 15-20 ώρες για ένα website:
- Χωρίς ταυτότητα
- Χωρίς βελτιστοποίηση για μηχανές αναζήτησης
- Χωρίς μελετημένη εμπειρία χρήστη
- Με πιθανά λανθασμένο και δαιδαλώδες ταξίδι πελάτη (customer journey)
- Με περιεχόμενο που δεν είναι επιμελημένο για να προσελκύσει και να κρατήσει τον επισκέπτη.
Ας δούμε τώρα πόσο χρεώνει ένας δικηγόρος για τις υπηρεσίες του με την ώρα; 50-100€; Ίσως περισσότερα. Οι 20 ώρες λοιπόν που θα δαπανήσει τουλάχιστον ο δικηγόρος για να φτιάξει μόνος του ένα ερασιτεχνικό website με ελάχιστη αποτελεσματικότητα κοστίζουν στην πραγματικότητα τουλάχιστον 1000-2000€. Και αυτό το ποσό πρέπει να προστεθεί στο άμεσο κόστος της πλατφόρμας. Στην πραγματικότητα βέβαια, είναι πολύ περισσότερες οι ώρες που θα χρειαστεί να δαπανήσει κάποιος μη ειδικός για να στήσει ένα DIY website και πολύ μεγαλύτερο το διαφυγόν εισόδημα που αντιστοιχεί στον χρόνο αυτό.
Αυτό που θα έχει πετύχει θα είναι να δημιουργήσει κάτι στο internet το οποίο δεν θα είναι αποτελεσματικό και θα έχει κοστίσει ήδη αρκετά χρήματα.
Με το ίδιο κόστος όμως ένας δικηγόρος μπορεί να έχει ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό website που θα έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί από έναν ειδικό και θα διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη της δραστηριότητάς του. Επιπλέον, ο επαγγελματίας θα μπορέσει να καθοδηγήσει το δικηγορικό γραφείο για την εφαρμογή και άλλων τεχνικών αύξησης της επισκεψιμότητας του website του και κατ’ επέκταση της δυνητικής πελατείας του.
Σύνοψη:
Ένα επαγγελματικά σχεδιασμένο website μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη σε ένα δικηγορικό γραφείο.
- Αυξάνει την αίσθηση επαγγελματισμού και αξιοπιστίας
- Είναι φιλικό στο χρήστη και με απλό και ξεκάθαρο ταξίδι πελάτη και κατά συνέπεια μετατρέπει πιο εύκολα τον επισκέπτη σε πελάτη
- Δημιουργεί ξεκάθαρη ταυτότητα του δικηγορικού γραφείου (brand identity) και το καθιστά αναγνωρίσιμο
- Βελτιώνει την κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και αυξάνει τις πιθανότητες να το βρουν δυνητικοί πελάτες.
- Συμβάλλει με όλα τα παραπάνω στην αύξηση των εργασιών του δικηγορικού γραφείου
Γιατί ένας δικηγόρος να επενδύσει σε επαγγελματικό website
Η επένδυση σε έναν επαγγελματικά σχεδιασμένο ιστότοπο είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διασφαλίσετε ότι το δικηγορικό σας γραφείο ξεχωρίζει στον ανταγωνιστικό νομικό κλάδο. Με ένα σωστό website, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, να προβάλετε τις υπηρεσίες σας και να διευκολύνετε τους πιθανούς πελάτες να σας βρουν. Είναι μία επένδυση με πολύ μικρό χρόνο απόσβεσης (της τάξης του 1 μήνα) και πολύ μεγάλη απόδοση (ROI - return on investment).
Ζητήστε κι εσείς μία προσφορά για το δικό σας site τώρα καλώντας μας ή