Εάν είστε δικηγόρος, η ύπαρξη μιας καλά σχεδιασμένης ιστοσελίδας είναι απαραίτητη για την προσέλκυση νέων πελατών.
Ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι εύκολος στην πλοήγηση, αισθητικά ευχάριστος και γεμάτος πολύτιμες πληροφορίες. Ωστόσο, δεν αρκεί να έχετε απλώς έναν ιστότοπο – πρέπει να κάνετε το επιπλέον βήμα για να βεβαιωθείτε ότι είναι βελτιστοποιημένος για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες.
Ακολουθούν μερικές συμβουλές για τη χρήση του ιστότοπου του δικηγόρου σας για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες:
Κάντε εύκολη την επικοινωνία των δυνητικών πελατών μαζί σας
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του δικηγορικού σας website είναι να διασφαλίζετε ότι οι επισκέπτες μπορούν εύκολα να επικοινωνήσουν μαζί σας. Τοποθετήστε μία ενότητα με τα στοιχεία επικοινωνίας, περιλαμβάνοντας το email και το τηλέφωνό σας, ή μια φόρμα επικοινωνίας, σε εμφανές σημείο στον ιστότοπό σας και βεβαιωθείτε ότι είναι εύκολο να την βρουν. Θα πρέπει πάντα να υπάρχει ένας σύνδεσμο προς τη διεύθυνση email και ο αριθμός τηλεφώνου σας, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας με όποιον τρόπο τους είναι πιο βολικό.
Σε νευραλγικά σημεία του website σας καθώς και στα άρθρα σας, συμπεριλάβετε CTAs (Call to Action) για την επικοινωνία με email ή άμεση τηλεφωνική κλήση. Υπάρχουν τεχνικές λύσεις που επιτρέπουν την άμεση ενεργοποίηση του email client του επισκέπτη με προσυμπληρωμένο το θέμα και την αρχή του email, όπως επίσης και άμεσης τηλεφωνικής κλήσης εφόσον το κουμπί του CTA πατηθεί από κινητό τηλέφωνο ή το τηλέφωνο είναι συζευγμένο με τον υπολογιστή.
Προβάλετε τις ειδικότητες σας
Οι πιθανοί πελάτες θέλουν να γνωρίζουν ότι είστε ειδικός στο συγκεκριμένο νομικό τους θέμα. Φροντίστε να επισημάνετε τις ειδικότητές σας και την εμπειρία σας στον ιστότοπό σας. Θα πρέπει να συμπεριλάβετε ένα σύντομο βιογραφικό, καθώς και μια λίστα με τους τομείς του δικαίου που ασκείτε. Δεν είναι απαραίτητο να συμπεριλάβετε όλους τους τομείς στους οποίους δέχεστε πελάτες. Αρκεί να αναφέρετε λίγους τομείς στους οποίους έχετε μεγαλύτερη εμπειρία και στους οποίους προτιμάτε να ασκείτε τη δικηγορία, με τρόπο όμως που δεν αποκλείετε άλλους τομείς εξειδίκευσης.
Μπορείτε επίσης να συμπεριλάβετε μελέτες περιπτώσεων, μαρτυρίες πελατών και περιλήψεις των αποτελεσμάτων προηγούμενων υποθέσεων, τηρώντας φυσικά τους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Προσφέρετε πηγές και χρήσιμο υλικό
Εφοδιάστε τους πιθανούς πελάτες με τις πληροφορίες που χρειάζονται για να λάβουν μια τεκμηριωμένη απόφαση. Μπορείτε να συμπεριλάβετε σύντομα tips, FAQs, συνδέσμους προς σχετικούς νόμους, δείγματα συμβάσεων και άλλους πόρους. Μπορείτε επίσης να παρέχετε συνδέσμους σε χρήσιμα blog post και άρθρα που παρέχουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη νομική διαδικασία.
Βελτιστοποίηση για SEO
Η βελτιστοποίηση του website σας για καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης (SEO) είναι απαραίτητη για την προσέλκυση πιθανών πελατών. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά και περιλαμβάνει σχετικές, ενημερωμένες πληροφορίες. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μετα-ετικέτες (meta-tags) και περιγραφές που αποδίδουν με ακρίβεια το περιεχόμενο της σελίδας σας.
Κάντε το φιλικό προς τα κινητά
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για αναζήτηση στο internet. Βεβαιωθείτε ότι το δικηγορικό σας website είναι φιλικό προς κινητά (δηλαδή έχει responsive σχεδιασμό), έτσι ώστε οι επισκέπτες να έχουν εύκολη πρόσβαση και πλοήγηση από τη συσκευή τους.
Ακολουθώντας αυτές τις συμβουλές, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το δικηγορικό σας website είναι βελτιστοποιημένο για να προσελκύει περισσότερους πελάτες. Με ένα καλά σχεδιασμένο website, θα μπορείτε να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσετε τις πιθανότητές σας να κερδίσετε περισσότερους πελάτες.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια, στα BerriesOnTheWeb θα υλοποιήσουμε για εσάς όλα αυτά και θα σας δώσουμε εξατομικευμένες συμβουλές. Απλά